loading...
پرنده مهربون
فاطمه بازدید : 1954 چهارشنبه 09 فروردین 1391 نظرات (0)
یکی از شکایت های شایعی که زوجین در هنگام مراجعه به سکس تراپیستان از آن لب به سخن میگشایند ، عدم توازن و تقارن تمایلات جنسی در طرفین و تمایل بیشتر به برقراری رابطه جنسی از جانب یکی از زوجین است . بر اساس تحقیقات انجام شده این بیشتر مردانند که همواره تقاضامندی جنسی بیشتری نسبت به همسر داشته و زن بنا بر دلایل ویژه ای اشتیاق جنسی از خود بروز نمیدهد. زن برای برقراری رابطه جنسی نیازمند تجربه احساس نزدیکی عاطفی است تا نزدیکی جسمی میسر گردد حال آنکه مرد نیازمند نزدیکی جنسی است تا احساس نزدیکی عاطفی در او متبلور گردد . از سویی برانگیختگی جنسی در زن فرایندی کند تر از مرد بوده و نیازمند زمان میباشد از آنجایی که برانگیختگی اشتهای جنسی از دو منبع متقاوت در هر دو جنس ریشه میگیرد لذا رسیدن به نقطقه توافق و عملی شدن رابطه جنسی گاه کار دشواری در یک رابطه زندگی زناشویی مینماید .

خانم اوان یکی از زنانی است که برای مشکل مشابه خود در این زمینه دست به ابتکار عملی زده است که به گرمی بیشتر بستر انجامیده است . ایشان که تجربه خود را در کتاب " چهل مهره " درج و در اختیار خوانندگان خود قرار داده است زمانی اهمیت عدم تقارن میل جنسی خود با همسر را بیشتر حس میکند که برای چهلمین سالروز تولد همسر تصمیم میگیرد که بهترین چیزی که همسر همواره دوست میداشته را به او ارزانی دارد و از انجایی که برای همسر همانند غالب مردان سکس بهترین هدیه خواستنی نام داشته لذا چهل بار سکس بدون نه را برای همسر تضمین گر میگردد. لیکن از انجایی که در هم پایی خود در انجام این خطیر مطمئن نمیبوده است لذا برای حل این معظل از همسر میخواهد برای هر بار رابطه جنسی مهره ای را بر ظرف جوار بستر بیاندازد و بدین گونه تقاضای جنسی خود را به همسر اعلام دارد . از زمانیکه مهره به داخل ظرف وارد میشود زن 24 ساعت فرصت دارد که خود را برای برقراری رابطه جنسی آماده سازد . در طی این مدت زن سعی در آماده سازی بدنی ، فکری و محیطی خود مینماید و در وقت مقتضی با همسر همبستر میگردد. خانم اوان معتقد است از انجایی که زن نیازمند آمادگی قبلی برای برقراری رابطه جنسی است لذا تقاضای فوری همسر برای برقراری رابطه جنس معمولاً از سوی زن پس زده میشود لیکن زمانیکه مرد درخواست جنسی خود را به انداختن مهره ای در داخل کاسه اعلام میدارد این به عنوان انجام فوری برقراری رابطه جنسی در همان لحظه نیست و زن پس از دریافت پیام درخواست جنسی از سوی مرد با دیدن مهره سعی در آماده سازی 3 جانبه خواهد کرد و در زمان دلخواه خود امکان برقراری رابطه جنسی را مهیا میسازد.

از طرفی در قاموس رفتار جنسی در برخی از زندگی ها زناشویی ، زوجین راغب به حرف زدن یا به زبان آوردن نیاز جنسی نیستند وبرعکس در دسته ای دیگر همواره در مورد درخواست رابطه جنسی در حال جدال هستند با انجام این ترفند جنسی زوجین بدون اینکه نیازی به زبان اوردن نیاز جنسی خود باشند صرفاً به شکل عملی وجود این نیاز را به همسر گوشزد مینمایند سپس در انتظار نشسته ابتکار عمل را به همسر واگذار مینمایند .

خانم اوان نتیجه بسیار عالی در کیفیت زندگی جنسی و زندگی زناشویی خود پس از بازی ابتکاری خود در بستر حاصل کرده و جزئیات این تکنیک را در کتاب خود در اختیار عموم قرار داده است . گفتنی است در باب عدم هماهنگی در میزان میل جنسی صرفاً مردان نیستند که اشتیاق جنسی بالاتری دارند بلکه در برخی از روابط زناشویی این زنان هستند که تقاضا کننده رابطه جنسی بوده و از اشتهای جنسی بالاتری نسبت به مرد برخوردارند.

در خاتمه متذکر میگردد کیفیت رابطه جنسی رابطه ای تنگاتنگ با کیفیت کل رابطه زندگی زناشویی دارد که به شکل مجموعه باید تحت بررسی و درمان گیرد از سویی وقتی میگوییم احساس نزدیکی عاطفی شرط اصلی نزدیکی جنسی در زن است ایجاد حس نزدیکی عاطفی درزن مهارتی است که غالب مردان از ان بی اطلاع بوده لذا زمانیکه زن در فرصت اماده سازی خود بعد از رویت مهره در کاسه قرار میگیرد اینکه واقعا چقدر توان اماده سازی برای او از سوی مرد مهیا شده باشد جای بحث ویژه ای را برای آن باید قائل شد

دکتر مریم محبی

رواندرمانگر و سکس تراپیست
  
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    كدام رئيس جمهور بهتر بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 71
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 126
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 222
  • بازدید ماه : 440
  • بازدید سال : 2,359
  • بازدید کلی : 246,122