loading...
پرنده مهربون
فاطمه بازدید : 950 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (1)

اگر شما با انجام عملی و یا سخنی سبب رنجش طرف مقابلتان می شوید فقط کافی است که عذر خواهی کنید، اقرار به اشتباه برای اکثر مردم مشکل است در صورتیکه افرادی که دارای شخصیت قوی تری هستند عموما اشتباهات خود را می پذیرند و عذرخواهی می کنند. 

سعی کنید در روابط خود با همسرتان صادق باشید و از وانمود کردن به آن چیزی که نیستید پرهیز کنید. 

برای ایجاد و دوام یک رابطه خوب و سالم طرفین باید از سلامت جسم و روان برخوردار باشند، بنابراین باید تغذیه سالم و فعالیت بدنی مناسب (تمرینات ورزشی روزانه) داشته باشید. 

فاطمه بازدید : 2470 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (1)

چـرا خـانـم هـا تـصـور مـی کـنـند تـوانایی اش را ندارند؛ آیا میـدانید که تمام خانم ها قادر به رسیـدن به این مرحله می باشند؟ بله؛ حقیقت دارد! شاید در مورد انزال خانمـها چـیـزهایی شنیده باشید و یا مانند خیلی از افراد، اصلاً بـه هیچ وجه با آن آشنا نباشید

فاطمه بازدید : 3119 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (2)

خودارضائی چیست :
مجموعه رفتاری که بر اثر پردازش ذهنی ازیک رابطه جنسی انجام شده و به یک ارگاسم مجازی منتهی می شود را خودارضائی می نماند .

تفاوت خود ارضایی با رابطه جنسی :
بسیاری از محققین و افارد صاحب نظر در این باره مقالاتی را ارائه کرده اند نقطه مشترکی که در این مقاله ها بدستم رسید این بود که رابطه جنسی یک نیاز طبیعی میباشد اما آیا خود ارضایی می تواند جایگزین رابطه جنسی شود . انجام عمل خودارضایی در هر شرایطی امکان پذیر است چون در ذهن ما شخص خاصی جهت رابطه پردازش شده و ما با انجام اعمالی خاص باعث ارضاء شدن خود می می شویم ، هم دررابطه جنسی و هم در خود ارضایی عمل ارگاسم صورت می گیرد هر دوی آنها می تواند لذت بخش باشد اما تاثیر کدامیک بر روی ما بیشتر است ؟

فاطمه بازدید : 299 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

چگونه و چرا گاهی زنان تمایلی به روابط جنسی ندارند 


همان طور كه ميدانيد عشق ورزي يكي از مهمترين اجزاء سازنده يك رابطه پايدار است، در روابط جنسي كلا دو چيز هميشه مهم بوده است، رابطه جسمي و رابطه عاطفي.

در روابط كوتاه مدت و یک شبه كه بيشتر به هدف لذت جويي يا بقای نسل صورت ميگيرند، تاكيد بروي رابطه بدني است اما اگر خواهان يك رابطه بلند مدت با همسرتان هستيد نميتوانيد صرفا به برقراري يك رابطه جسمي بسنده كنيد و خيالتان را راحت كنيد كه فقط به صرف عمل دخول و سكس ميتوانيد زندگي شيرين و خوبي را تجربه كنيد.

براي اينكه بتوانيد رابطه جنسي تان را هميشه گرم نگه دارید و به فراخور آن زندگي شيريني را تجربه كنيد بايد نيازها و خواسته هاي طرف مقابلتان را نيز در نظر بگيريد و با شناسايي رفتارهايي كه موجب سرد شدن رابطه تان ميشود از عواقب احتمالي جلوگيري كنيد.

همه مان اين مثل معروف را شنيديم كه پيشگيري بهتر از درمان است، لذا به همه آقايون عزيز توصيه ميكنم تا نكات آمده شده در اين مقاله را به دقت مطالعه كنند تا بتوانند با عواملي كه خود ميتوانند ايجاد كنند و باعث واكنشهاي منفي در خانمشان شوند، آشنايي پيدا كنند و از اين به بعد از تكرار اين كنشها و رفتارها جلوگيري كنند.

مردان زير براي خانمها سرد كننده هستند :

1- مردهايي كه با بدن زنها آشنا نيستند.

2- مردهايي كه بيش از حد با پستان های زن خودشان خشن رفتار می کنند. ( بهترین فردی که میتوان در نحوه مالش پستان به شما مشاوره بدهد خانم خودتان است، سعی کنید از او بپرسید که چه جوری دوست دارد مالششان بدهید ) 

3- مردهايي كه به هنگام سكس كثيف كاري ميكنند. ( قابل توجه كسانيكه در اثر فيلمهاي پرنو گرافي تمايل دارند منيشان را بروي بدن زن خالي كنند، شكلات به بدن زنان بمالند و ادرارشان را روي سينه هاي زنان خالي كنند و …… هزار جور كثافت كاري ديگه )

4- مردهايي كه بيش از حد خشونت اعمال ميكنند.

5- مردهايي كه از بهداشت شخصي پاييني برخوردارند. ( قابل توجه كسانيكه دهانشان هميشه بوي بد ميدهد، ناخنهايشان بلند و زيرشان پر از چرك است، بدنشان بوي عرق متئفن ميدهد، دستهايشان پينه هاي زبر و خشن دارد، پاها و جورابهاي بد بو و كثيف دارند، ريش هاي پشمالو و آنکادرنشده دارند و … )

6- مردهايي كه بيش از حد به ظاهر، قيافه و سرو و وضع زن اهميت ميدهند. ( قابل توجه كسانيكه به اندام زنانشان خيلي توجه ميكنند و خود وجود زنانشان را فراموش ميكنند )

7- مردهايي كه زن ها را بر اساس ارگاسم ( رسيدن به اوج لذت جنسي ) او طبقه بندي ميكنند. ( قابل توجه كسانيكه مدام از همسرشان ميپرسند “ارضاء شدي ؟” و بجاي اينكه به عشق ورزي در رابطه رو بياورد، اشتباها به ارگاسم بدني زن توجه ميكنند و ارگاسم جسمي زن را براي خود موفقيت ميدانند و به آن ميبالند ! )

8- مردهايي كه زن را مجبور به معاشقه ي … ميكنند. ( قابل توجه كسانيكه خودخواهانه همسرشان را وادار ميكنند و اجبار را بر رابطه شان حاكم ميكنند ! )

9- مردهايي كه زياده از حد نگران عملكرد و توان جنسي خود هستند. ( قابل توجه كسانيكه مدام در اين خيال اند كه زود انزالي دارم، آلتم كوچيكه، نميتونم بيشتر از 10 دقيقه سكس كنم و … )

10- مردهايي كه با تلويزيون روشن عشق ورزي ميكنند ! ( قابل توجه كساني كه دوست دارند مثل بازيگران فيلمهاي پرونوگرافي با همسرشان رفتار كنند و به جاي سكس كردن با خانمشان در ذهنشان با هنرپيشه فيلم سوپر سكس ميكنند ! )

11- مردهايي كه هروقت مست يا نئشه هستند نياز جنسي پيدا ميكنند و حتما بايد در اين اوقات سكس كنند.

12- مردهايي كه بلافاصله پس از اتمام سكس و اطفاء شهوت به لحاظ احساسي و عاطفي از زن دور ميشوند.

13- مردهايي كه وقت كافي صرف تحريك كردن زن شان و پيشنوازش نميكنند و بلافاصله سراغ عمل دخول ميروند.

14- مردهايي كه عادات شخصي زشت و چندش آور دارند. ( دست كردن در بيني، گرفتن ناخنها روي زمين، آروغ كندن، باد در كردن، عطر تند زدن و ……. از جمله عادات چندش آور براي زنان ميباشند ! )

15- مردهايي كه دوست ندارند به همسر خودشان معاشقه … بدهند. ( قابل توجه كسانيكه گفتن كلمه دوستت دارم را براي مردان عار ميدونن و مردي را به سختي و بي احساسي ميدونند )

16- مردهايي كه اشتغال ذهني وسواس گونه و بيش از حدي به بدن خود دارند ( قابل توجه پروش اندام كاران عزیز ).

17- مردهايي كه با ديگران خوش رفتار نيستند. ( قابل توجه كسانيكه مدام تويه كوچه و خيابون و در حال رانندگي به اين و اون فحش ميدن و به مردم احترام نميگذارند )

18- مردهايي كه زنشان را دوست ندارند و نسبت به او هيچ احساسي ندارند.

جمع بندي و نتيجه گيري :

همان طور كه ميبينيد اين 18 مرد با اعمالشان باعث ميشوند تا زنانشان نسبت به رابطه با آنها سرد شوند و شور و شوق جنسي شان را از دست بدهند، پس همين جا به همتون توصيه ميكنم كه اگر جزو اين 18 دسته مرد هستيد حتما تجديد نطري كلي در نحوه عادات و رفتارهايتان بكنيد زيرا ادامه اين وضعيت موجب سرمزاجي جنسي خانمتان ميشود و بر همگان پوشيده نيست كه اگر اين فرمول در رابطه تان حاكم شود نتايجي خوشي در زندگي تان برجاي نميگزارد.

سرد مزاجي = خيانت جنسي يا خيانت احساسي يا خيانت فكري + دعوا + غرغر كردن + ايجاد سوالات مبهم ( چرا دير ميايي ؟ ، تا الان كجا بودي ؟ و … ) + طلاق + بي ميلي نسبت به زندگي مشترك + ………. + خطرات بسيار جدي براي آينده مشتركتان

مردان عزيز، لطفا يك بار ديگر سرد كنندهايي كه برايتان ذكر كردم بخوانيد و تا حد امكان سعي كنيد تا عاداتتان را طوري تنظيم كنيد كه منجر به سرد كردن رابطه تان نشود چون در اين صورت فرمول بالا در زندگيتان اجرا خواهد شد و لذت و خوشي از زندگيتان رخت خواهد بست.

فاطمه بازدید : 278 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)


 

مسئله : زن و شوهر مي توانند به تمام بدن يکديگر نگاه کنند , چه با قصد شهوت و چه بدون قصد آن . (تحريرالوسيله - ج 2 - باب نکاح )


 

سئوال : آيا زن مي تواند از نگاه کردن شوهر به بدن خود ممانعت به عمل آورد ؟


 

جواب : زن بايد براي کليه ي بهره هاي جنسي مطيع او باشد , مگر اينکه عذر شرعي داشته باشد .


 

پرسش : تمکين زن نسبت به روابط زناشويي , چه مقدار بايد باشد ؟


 

همه ي مراجع : اگر عذر شرعي ( مانند حيض , ضرر براي سلامتي بدن و ... ) نداشته باشد و شوهر بخواهد , بايد تمکين کند .


 

مسئله : هرگونه تماس بدني بين زن و شوهر با هر عضوي باشد جايز است .


 

سئوال : اگر انسان در شب بداند که صبح براي غسل کردن آب پيدا نمي کند آيا با اين حال مي تواند با همسر خود نزديکي کند ؟


 

جواب : مانعي ندارد . ( استفتائات امام - ج1 - ص 54 و 106 )

فاطمه بازدید : 293 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

و ما ینطق عن الهوی… (سوره مبارکه نجم ، آیه 3)
و (پیامبر) هرگز از روی هوای نفس سخن نمی گوید.

 

پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله و سلم): هیچ کس دراسلام ایمانش زیاد نمی شود مگر آن که محبت او به زنان بیشتر باشد.

 

پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله و سلم): هر مومنی که با همسرش آمیزش جنسی نماید، هفتاد هزار فرشته بال هایشان را برای آنها می گسترانند و رحمت خدا بر آنان نازل می گردد ( مستدرک الوسائل ج 14 ص 154 )

 

امام صادق(علیه السلام): هیچ مباح و حلالی نزد خداوند ، دوست داشتنی تر از آمیزش جنسی با هم نیست . پس زمانی که مومن با همسرش نزدیکی و غسل جنابت می کند ، شیطان به گریه می افتد و می گوید : ای وای ! این بنده از پروردگارش اطاعت نموده و گناهانش بخشیده شده است . ( وسائل الشیعه ج2 ص 179 )

 

پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله و سلم) در خطاب به مردان فرمودند: چنانچه حیوانات بر جفت های خویش می جهند بر همسرانتان نجهید ، بلکه پیش از آن با بوسه و سخن گفتن وی را برای عمل آماده سازید .

 

امام صادق(علیه السلام) در خطاب به مردان فرمودند: اگر یکی از شما به همسرش نزدیک شود و سپس برخیزد و او را ارضا نکند همسر او اگر به یک سیاه زنگی دست یابد به او متوسل می شود ، پس به هنگام نزدیکی شوخی و ملاعبه کنید که لذت بخش و بهتر است و زن بهتر ارضا می شود .(مکارم اخلاق )

 

امام علی(علیه السلام): چون یکی از شما خواست با همسرش آمیزش کند، از شتاب کردن در این کار پرهیز نماید که زنان نیز نیازهایی (جنسی) دارند . (خصال صدوق)

 

از امام صادق(علیه السلام) درباره آمیزش از مقعد پرسیدند حضرت فرمود: همسرت عروسک و عشق زندگی توست پس او را با این کار اذیت مکن .( وسائل الشیعه ج20 ص143)

 

 

آنچه در مورد آمیزش جنسی واجب است:

  • غسل کردن بعد از آمیزش تا قبل از خواندن نماز

 

آنچه در مورد آمیزش جنسی خیلی مستحب است :

  • مالش ، لیسیدن و بازی کردن با پستان زن در ابتدای آمیزش

 

آنچه در مورد آمیزش جنسی مستحب است :

  • کوتاه کردن موهای زائد بدن قبل از آمیزش (زیر بغل ، بالای عورت ، شکم و ….)
  • وضو گرفتن قبل از آمیزش
  • گفتن بسم الله الرحمن الرحیم و اعوذ بالله من الشیطان الرجیم قبل از آمیزش
  • شوخی کردن مرد با زن قبل از آمیزش
  • استفاده از عطر توسط مرد و زن قبل از آمیزش
  • آرایش زن قبل از آمیزش
  • استفاده از طلا توسط زن در حین آمیزش
  • بازی مرد با آلت زن در حین آمیزش
  • بوسیدن زن
  • مکیدن زبان زن
  • آمیزش در شب اول ماه رمضان
  • آمیزش در شبهای دوشنبه ، سه شنبه ، پنجشنبه ، جمعه و ظهر روز پنجشنبه و عصر روز جمعه
  • خوردن عسل بعد از آمیزش
  • ادرار کردن بعد از آمیزش

 

آنچه در مورد آمیزش جنسی جایز و مباح است :

  • بوسیدن آلت زن
  • لیسیدن آلت زن(چوچوله یا کلیتوریس)
  • لیسیدن آلت مرد
  • استفاده از کاندوم
  • نگاه کردن به آلت زن قبل از آمیزش

 

آنچه در مورد آمیزش جنسی مکروه است :

  • آمیزش از مقعد اگر زن راضی باشد
  • آمیزش در حالت جنابت مرد
  • حرف زدن در حین آمیزش
  • نگاه کردن درون آلت زن
  • نگاه کردن به آلت زن در حین آمیزش
  • آمیزش با زن حامله بدون گرفتن وضو
  • آمیزش بین اذان صبح تا طلوع آفتاب
  • آمیزش بین غروب آفتاب تا اذان مغرب
  • آمیزش در ساعات اولیه شب
  • آمیزش در زمان کسوف و خسوف
  • آمیزش در اول ، وسط و آخر هر ماه (قمری) به استثناء شب اول ماه رمضان
  • آمیزش در شب نیمه شعبان ، شب عید فطر ، شب عید قربان ، شب اول صفر
  • آمیزش درشب قبل از سفر
  • رو به قبله و یا پشت به قبله بودن
  • آمیزش زیر درخت میوه دار
  • آمیزش در برابر خورشید

 

آنچه در مورد آمیزش جنسی خیلی مکروه است :

  • آمیزش بدون مقدمه و آماده سازی زن
  • آمیزش از مقعد در حالت حیض زن ، اگر زن راضی باشد
  • ایستاده آمیزش کردن
  • استفاده از انواع داروها و وسائل آمیزشی توسط مرد در صورتی که باعث آزار زن شود

 

آنچه در مورد آمیزش جنسی حرام است :

  • دخول به آلت زن در حالت حیض
  • آمیزش از معقد اگر زن راضی نباشد
  • خوردن منی و ادرار
فاطمه بازدید : 274 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (1)
 

 

  1. مهمترین عامل در رفع درد ناشی از برقراری ارتباط در شب زفاف آماده کردن روحی و روانی شما و متقابلا همسرتونه که این کار در مورد شما از طرف شوهرتون باید بخوبی انجام بشه. با مطالعه و انجام مطلب نقاط حساس بدن آقایون و خانوما که در وبلاگ هستش همسرتون میتونه تا حدودی این آمادگی رو در شما ایجاد کنه.
فاطمه بازدید : 152 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (0)

پیشگیری از حاملگی ناخواسته

با داشتن رابطه ج ن س  بایستی مراقبت دو مسأله عمده باشید:1. بارداری ناخواسته2. بیماریهای مقاربتی

کدام روش برای من وهمسرم  مناسب تر است..............
فاطمه بازدید : 221 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)
شب زفاف در خاطره تمامی زوجهای جوان یک شب خاطره انگیز است. کلیه کسانی که این شب را تجربه کرده اند، بی شک تا آخر عمر آن را فراموش نخواهند کرد. منظور من در این مقاله شب اول عروسی نیست . چون بسیاری از افراد ، قبل از عروسی ( که در عرف معمول است ) آمیزش جنسی( بطور کامل) را تجربه می کنند. پس منظور این مقاله زمانی است که دختر ازاله بکارت میشود . یعنی زمانی که دختر ، پرده بکارت خود را از دست میدهد . ما در این مقاله شب زفاف را زمانی میگوئیم ، که دختران برای اولین بار تجربه سکس از راه واژن را می آزمایند. همانطور که میدانیم تمامی زخمها ، دردناک هستند بخصوص اگر سطحی باشند . به عنوان مثال اگر دست شما با دیوار زبری (مثل کنیتکس) برخورد کند ، درد به حد زیادی غیر قابل تحمل است . این حالت دقیقا برای دختران مصداق دارد. آنها درد بسیار زیادی را در ضمن پاره شدن پرده بکارت تجربه میکنند. و غیر از آن ، درد بسیار زیادی هنگام داخل شدن آلت تناسلی در داخل واژن (دخول) خواهند داشت . اول برای روشن شدن قضیه علت درد را مرور میکنیم.
فاطمه بازدید : 218 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)
 
  1. مهمترین عامل در رفع درد ناشی از برقراری ارتباط در شب زفاف آماده کردن روحی و روانی شما و متقابلا همسرتونه که این کار در مورد شما از طرف شوهرتون باید بخوبی انجام بشه. با مطالعه و انجام مطلب نقاط حساس بدن آقایون و خانوما که در وبلاگ هستش همسرتون میتونه تا حدودی این آمادگی رو در شما ایجاد کنه.
فاطمه بازدید : 176 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

 

با داشتن رابطه ج ن س  بایستی مراقبت دو مسأله عمده باشید:1. بارداری ناخواسته2. بیماریهای مقاربتی

کدام روش مناسب من و همسرم است؟.....


بدیهی است که مؤثرترین روش پیشگیری از حاملگی ناخواسته‌، نداشتن رابطه ج ن س  است که در این صورت است که زوج می‌توانند مطمئن باشند به هیچیک از مسائل فوق دچار نمی‌شوند.
فاطمه بازدید : 692 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

 

 

 

 

یکی از نکات قابل توجه و تمجید درباره  سکسوآلیته و روابط جنسی انسان، همانا گوناگونی، تنوع و آزادی عمل در چگونگی و ماهیت لذت بردن از آن است. مبحث آمیزش نیز مانند عشق هنوز جدولی است با خانه های حل نشده فراوان و افکار و عقاید متفاوت راجع به آن، که درکش نیازمند مطالعه و تجربه بسیار می باشد. در این مطلب به طور مختصر به  سکس مقعدی و مباحث پیرامون آن خواهم پرداخت. این نوع آمیزش هنوز برای برخی بدلایل مختلف تابو بشمار می رود. امید است  آشنایی با آمادگی و روشهای عملی انجام  آن شناخت بیشتری در زمینه آمیزش حاصل نماید و موجبات لذت و رضایت جسمی و روحی را برای همگان فراهم آورد.

 

فاطمه بازدید : 266 پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
تحریک اولیه:
سفت شدن نوک پستانها( در برخی), تورم سر کلیتوریس, نرم شدن دهانه رحم, بزرگی و گشاد شدن دو سوم دهانه رحم, بالاآمدن
تنه و دهانه گردن رحم, کمی افزایش ضربان و فشار خون

با ادامه تحریک:
بزرگی آرئول و بزرگی سینه, بزرگ شدن لابیا ها, کوچک شدن سر کلیتوریس,تورم دو سوم خارجی وا تساع بیشتر دوسوم
داخلی, بالاآمدن بیشتر رحم, افزایش بیشتر ضربان و فشار خون, افزایش تعداد تنفس

در مرحله ارگاسم:
سینه ها بدون تغییر , کلیتوریس بدون تغییر, لابیا ها بدون تغییر, دهانه رحم انقباض یک سوم خارجی, رحم (انقباضات), ضربان
و فشار خون ادامه افزایش , تنفس افزایش بیشتر

در مرحله فروکش:
سینه ها بازگشت به حالت نرمال, لابیاها بازگشت به حالت نرمال, کلیتوریس بازگشت به حالت نرمال, واژن بازگشت به حالت
نرمال, رحم برگشت به حالت نرمال, ضربان و فشار خون برگشت به حالت نرمال, تنفس برگشت به حالت نرمال
فاطمه بازدید : 311 پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
خانم‌ها، اگر تجربه كرده باشند، بعد از ارگاسم لذت مقاربت بسيار زياد است. اولاً، در اين حالت تمايل بيشتري به برانگيخته شدن دارند. ثانياً، با خيالي آسوده توجه‌شان به مرد جلب شده و مي‌توانند از لذت بردن او لذت بيشتري ببرند. درست مي‌گويم، نه؟! زن فرونشاندن خود را داشته و اكنون مي‌تواند توجه‌اش را روي پذيرفتن و دوست داشتن مرد معطوف كند. در شرايط جديد، تحريك پذيري‌اش متفاوت است. قبل از ارگاسم لذت هر لحظه اوج مي‌گرفت؛ اما پس از آن، گويا به قله‌ي كوه رسيده و حال مشغول رقصيدن بر فراز جهان با مرد مورد علاقه‌اش است.
فاطمه بازدید : 222 پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
خيلي مواقع زوج‌ها سعي مي‌كنند طوري عشق‌بازي‌شان را پيش برند كه ارگاسم‌شان همزمان با هم رخ دهد. بر خلاف تصورشان، اين نوع زمابندي مي‌تواند به سلامت سكس صدمه بزند و از رضايت‌بخشي آن بكاهد.
در اين حالت، زن هميشه دلواپس اين خواهد بود كه كي به ارگاسم مي‌رسد؟ مطمئن باشيد توجه به اين مسئله خيلي آشفته‌اش خواهد كرد.
فاطمه بازدید : 534 پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
1 - به طور متداول يك سكس خوب 15 دقيقه طول مي‌كشد كه ده دقيقه‌ي آن مربوط به عشق بازي است و پنج دقيقه مربوط به اينتركورس •

2 -انسان تنها موجود اين كره‌ي خاكي نيست كه سكس را براي لذت انجام مي‌دهد. دولفين‌ها و نيز شامپانزه‌ها گاهي اوقات سكس را فقط براي لذتِ آن انجام مي‌دهند نه به قصد توليد مثل •

3 - 11 درصد مردها با مشكل نعوظ مواجه هستند در حالي كه 25 درصد آن‌ها عكس اين مشكل را دارند يعني انزال زودرس •

4 - در يك محيط گرم ارگاسم زودتر اتفاق مي‌افتد •

5 - احتمال حامله شدن براي زني كه به ارگاسم مي‌رسد خيلي بالاتر است چون در اين حالت اسپرم راحت‌تر خود را به رحم مي‌رساند •

6 - همجنس بازي فقط مختص انسان نيست، خفاش ِ نر بيشترين ميزان همجنس بازي را در ميان پستانداران دارد •

7 - الان كه داريد اين مطلب را مي‌خوانيد 4000 نفر در دنيا سرگرم سكس هستند. در هر روز 400 ميليون نفر در دنيا!

• 8 - سكس تسكين دهنده‌ي بسيار خوبي براي سردرد است. اگر سردرد داريد، سكس درمان خوبي است! •

9 - در سن 70 سالگي هفتاد و سه درصد مردان هچنان براي سكس قوي هستند و 30 درصد زنان بالاي 80 سال همچنان سكس دارند! •

10 - 70 درصد زن‌ها ترجيح مي‌دهند شكلات بخورند تا اين كه سكس داشته باشند!
فاطمه بازدید : 159 پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
در مورد بهداشت دستگاه تناسلي مردانه همانطور که در مبحث بهداشت تناسلي زنانه هم گفته شد، شستشوي مداوم و زدودن موهاي زائد آن در عين سادگي بسيار موثر خواهد بود. همچنين بهتر است دستگاه تناسلي را پس از هربار شستشو حتما خشک کنيم زيرا مرطوب بودن آن موجب فراهم شدن محيط مناسبي براي رشد عوامل بيماريزا خواهد بود.
فاطمه بازدید : 180 پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
آلت تناسلی قسمتی از بدن است که آقایان معمولاً حساسیت بیشتری برای محافظت از آن به خرج می دهند. به همین علت، این عضو از بدن نیاز به مراقبت های ویژه دارند. همه ما از اهمیت استفاده از کاندوم در برخی موقعیت های خاص آگاهیم، اما مراقبت صحیح از آن لزوماً به همین جا ختم نمی شود. در این مقاله نکاتی را برایتان عنوان می کنیم که به شما کمک میکنند به بهترین شکل از این عضو مهم نگهداری کنید.
فاطمه بازدید : 261 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
آیا میدانید 85 درصد از سکته های قلبی مردان در هنگام برقراری رابطه جنسی در مواقع سکس با غیر همسر اتفاق افتاده است !

آیا میدانید اثر آرامش بخشی سکس 10 برابر بیش از والیوم است !


آیا میدانید 3 درصد خانم ها هنگام برقراری رابطه جنسی به امور خانه داری فکر میکنند!

آیا میدانید مردان هر 7 ثانیه یک بار به موضوعات جنسی فکر میکنند!
فاطمه بازدید : 158 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
امروزه به دليل افزايش مشكلات اجتماعي و اقتصادي، ادامه تحصيل، بالا رفتن سطح توقع دختران و پسران و بسياري دلايل ديگر، سن ازدواج بيشتر از قبل شده و جوانان ديرتر از گذشته به فكر تشكيل زندگي مستقل و خانواده مي افتند.
به گزارش سلامت نیوز زنان در بين سنين 20 تا 24 سالگي بالاترين قابليت باروري را دارند و با افزايش سن احتمال بچه‌دار شدن آنها كاهش مي‌يابد و احتمال ناباروري بيشتر مي‌شود .
فاطمه بازدید : 163 شنبه 16 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
کنار آمدن با سندرم پیش از قاعدگی برای آقایان کار سختی است—چون نمی توانید احساس همسرتان را درک کنید. ناگهان می بینید که اخلاقش بطور کل عوض می شود و تغییر حالات و روحیاتش به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست. اما نگران نباشید، راههایی برای کمک به این وضعیت وجود دارد.
فاطمه بازدید : 1129 دوشنبه 14 فروردین 1391 نظرات (0)

دکتر غلامحسين قائدي
روان‌پزشک کلينيک سلامت خانواده و عضو هيات علمي دانشگاه شاهد
بيماري جنسي 5 درصد آقايان

برخلاف مشکل بيشتر مردان که از انزال زودرس شکايت دارند، بعضي از مردان در رابطه زناشويي اصلا انزال را تجربه نمي‌کنند و از اين مساله به شدت رنج مي‌برند....


با اينکه آمار اين گروه کمتر از گروه ديگر است اما ذکر توضيحاتي به عنوان راه‌حل مي‌تواند در رفع اين مشکل، کمک‌کننده باشد.

فاطمه بازدید : 185 دوشنبه 14 فروردین 1391 نظرات (0)
من هرگز در خواب هم نمی دیدم که در حامله شدن مشکل داشته باشم. سمیه هنوز فکر می کند که باید برای گزینه های دیگر تلاش کند اماحامد نمیخواهد بیشتر از این در مورد این موضوع بحث کند. آیا این ازدواج می تواند پایدار باشد؟
فاطمه بازدید : 145 دوشنبه 14 فروردین 1391 نظرات (0)
دکتر میترا مولائی نژاد [ بهداشت باروری ]

آی یو دیIUD وسیله ای پلاستیکی است که معمولا توسط ماما یا پزشک در روزهای پایانی قاعدگی درون فضای رحم قرار داده می شود تا از بارداری پیشگیری کند آی یو دی های موجود ؛ معمولا ماده ای آزاد می کنند تا اثر آنها را در پیشگیری از بارداری افزایش دهد.
فاطمه بازدید : 194 دوشنبه 14 فروردین 1391 نظرات (0)
رابطه جنسی شما با به دنیا آمدن بچه بیش از ابعاد دیگر زندگی، تحت تاثیر قرار می‌گیرد. تغییرات فیزیکی که بعد از تولد بچه به عنوان یک مادر تجربه می‌کنید می تواند باعث افسردگی و عدم اعتماد به نفس شما شود و این، روی رابطه جنسی شما تاثیر مستقیم می‌گذارد. وقتی نسبت به رابطه بی‌میل می‌شوید همسرتان احساس می‌کند که به او علاقه‌ای ندارید و همه وقت خود را صرف بچه می‌کنید.
سلامت نیوز: استرس و مشکلات بچه‌دار شدن می‌تواند سطح رضایت از زندگی مشترک و کیفیت رابطه زوج‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. اما همیشه راه‌های موثری برای مقابله با این تاثیرات و بهبود رابطه زناشویی وجود دارد. درست است که بچه‌دار شدن به ویژه در ماه‌های آغازین، دشواری‌های زندگی مشترک را دو چندان می‌کند اما هستند زوج‌هایی که بعد از به دنیا آمدن بچه زندگی شادتر و رضایت‌بخش‌تری را تجربه می‌کنند. شیوه‌ای که آنها خود را با این شرایط تازه وفق می‌دهند می‌تواند برای دیگران آموزنده باشد.
فاطمه بازدید : 193 دوشنبه 14 فروردین 1391 نظرات (0)
ممکن است برای زوج ها داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج عادی باشد، اما یک مطالعه جدید نشان می دهد که زوج هایی که تا زمان ازدواج منتظر هستند، نسبت به زوج هائی که قبل از ازدواج خود رابطه جنسی داشته اند، از لحاظ کیفیت راضی تر هستند.
فاطمه بازدید : 205 دوشنبه 14 فروردین 1391 نظرات (0)
وقتی که عادت ماهیانه شما مشکلی را نشان میدهد

ترجمه شده از webmd.com

پریود های سنگین ، عدم پریود ، پریود های دردناک ، لکه بینی – نشان دهنده زمان تماس با پزشک است.

همانطور که احتمالا در دوره متوسطه مدرسه آموخته اید، عادت ماهانه، ریزش دیواره رحم است. گرچه می تواند ناراحت کننده و گاهی اوقات ناخوشایند باشد ، پریود روش بدن است برای گفتن اینکه دستگاه تولید مثل شما بدرستی کار میکند.
فاطمه بازدید : 224 دوشنبه 14 فروردین 1391 نظرات (1)

5 اشـتـبـاه جـنـسـی مـردان

مردها معمولا فکر می‌کنند همه‌چیز را درباره رابطه جنسی با زنان می‌دانند اما دایره‌المعارف جنسی که شما در مغزتان دارید، ممکن است حاوی خطاها و نقص‌های اساسی درباره امور جنسی زنان باشد، ...
فاطمه بازدید : 157 شنبه 12 فروردین 1391 نظرات (0)
 هرگز فراموش نكنيد يك ” پر” را نمي توان با فشار و قدرت به جايي پرتاب كرد ولي همين” پر” را مي توان با جريان ساده هوا به هر جايي فرستاد .
فاطمه بازدید : 153 چهارشنبه 09 فروردین 1391 نظرات (0)
مردانی هستند که زنان را ابزار جنسی می‌بینند اما این مردان در حداقلند، حداقلی که هنوز مانده تا بزرگ شوند. بیشتر مردها به دنبال همراهی، وفاداری و پیوستگی عمیق با زن زندگیشان هستند، رابطه جنسی در رابطه‌ های جدی معمولاً حرف اول را نمی‌زند. مردان زنانی را دوست دارند که شخصیت و صداقت داشته باشند. تنها زنانی بعنوان ابزار جنسی به آنها نگاه می‌شود که برای این منظور برنامه‌ریزی می‌شوند، چه خواسته و چه ناخواسته.

داغ این ننگ بر مردان زده شده است که نگرششان به زن‌ها کوته‌ فکرانه است. به دلایلی بیشتر زنان تصور می‌کنند که مردها فقط به دنبال رابطه ‌جنسی هستند اما این از واقعیت خیلی دور است. البته درست است که مردهایی هستند که در زنان فقط به دنبال رابطه‌ جنسی می‌گردند نه چیز دیگر، اما اکثریت مردان اینطور نیستند.

مردان درمورد زنانی که باز لباس می‌پوشند چطور فکر می‌کنند؟
فاطمه بازدید : 238 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (0)
در یک مطالعه در اروپا بعد از نظرخواهی از عده زیادی از زنها لیستی از مواردی که آنها بعد از رابطه جنسی و ارگاسم دوست دارند برایشان انجام شود، تهیه شده است.البته باید توجه داشت که گروههای مختلف خانمها تمایلات متفاوتی داشته و حتی ممکن است چیزهای موردعلاقه عده ای در این لیست وجودنداشته باشد.بعبارت دیگر موارد زیرقابل تعمیم به کل جامعه زنان نیست.
فاطمه بازدید : 196 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (0)
چـرا خـانـم هـا تـصـور مـی کـنـند تـوانایی اش را ندارند؛ آیا میـدانید که تمام خانم ها قادر به رسیـدن به این مرحله می باشند؟ بله؛ حقیقت دارد! شاید در مورد انزال خانمـها چـیـزهایی شنیده باشید و یا مانند خیلی از افراد، اصلاً بـه هیچ وجه با آن آشنا نباشید.

فاطمه بازدید : 200 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (0)
بي‌ميلي جنسي كه شايد شايع‌ترين اختلال جنسي در زنان باشد، به عنوان کمبود يا فقدان خيالپردازي‌هاي جنسي و ميل براي فعاليت جنسي توصيف شده است. بي‌ميلي جنسي به علت ناتواني مداوم زن براي رسيدن به حالت لزج‌سازي کافي و حالت نعوظ کليتوريس در جريان روابط زناشويي هم اتفاق مي‌افتد...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    كدام رئيس جمهور بهتر بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 71
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 126
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 174
  • بازدید ماه : 392
  • بازدید سال : 2,311
  • بازدید کلی : 246,074