loading...
پرنده مهربون
فاطمه بازدید : 399 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (1)
سال به پای مردی ماندم، هر روز و هر ساعت می‌گفت تو را دوست دارم، اما نمی‌توانست تصمیم بگیرد، دندانپزشک بود مرد  عاقل و پخته‌ای بود و همین مرا بیشتر جذب می‌کرد، رئیس دانشکده شد، گفت عشق من صبر کن. رفت مسافرت و امروز که برگشت گفت من نمی توانم ازدواج کنم، نمی توانم متعهد شوم و آزادیم را از دست بدهم. اما من چیزی نگفتم. واقعا افسرده و غمگینم، نمی دانم چگونه از این علاقه احمقانه رها شوم.
فاطمه بازدید : 459 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)
اصل و اساس مخالفت با صیغه در چند مطلب است:

 عده ای تصور می کنند هر نوع رابطه جنسی یک نوع پلیدی و خباثت است. و صیغه را با همین معیار محکوم می کنند چرا که در آن اغراض جنسی وجود دارد. این در حالی است که با اندک توجهی می توانند بیابند که در ازدواج دائم نیز اغراض جنسی وجود دارد. و زوجین با یکدیگر ارتباط جنسی دارند. و بسیاری نیز با همین امیال و برای پاسخگویی به آن ازدواج کرده اند. پس نمی توان وجود غرض جنسی و ارضای شهوت را عامل پلیدی و خباثت دانست. خصوصا که بدون روابط جنسی، نسل بشر منقرض می شود و تولید مثل محقق نمی شود.

 عده ای شباهت ها را می بینند و از درک تفاوت ها عاجر هستند. به تعبیری هر گردی را گردو می بینند و به محض دیدن چند شباهت، صیغه را با فاحشگی یکسان می کنند. در حالی که برای نگاه معقول باید علاوه بر شباهت ها، تفاوت ها را نیز مد نظر قرار داد. اگر در فاحشگی مرد به زن پول می دهد یا اینکه با او رابطه جنسی برقرار می کند، و این امور در صیغه نیز وجود دارد، باید توجه کنیم که این امور در ازدواج دائم نیز وجود دارد. در فرهنگ ما مرد به زن نفقه می دهد. و زوجین با یکدیگر ارتباط جنسی دارند. ایا می توانیم به دلیل وجود شباهت فاحشگی و صیغه، صیغه را محکوم کنیم؟ ایا دو شباهت ذکر شده در ازدواج دائم نیز وجود ندارند؟ پس روشن می شود که وجود این شباهت ها نیز سبب قبح و پلیدی صیغه نمی شود. و از این حیث صیغه با ازدواج دائم فرقی ندارد.

 عده ای صیغه را با توجه به چند مصداق آن مد نظر قرار داده و آن را نقد می کنند. در حالی که سوء استفاده از یک قانون نمی تواند، سبب بد دانستن قانون شود. و روشن است که از بهترین امور نیز سوء استفاده می شود. آیا بلوک شرق به اسم عدالت، مردم را به فلاکت نینداخت؟ آیا نظام استکبار، به اسم دموکراسی، جنگ ها و کشتارها ایجاد نکرده است؟ آیا استعمار (ایجاد عمران و آبادانی) بد بوده است که با شعار آن ثروت های جوامع را غارت کرده اند؟ 

بنابراین رویکردهایی که علیه قانون متعه و ازدواج موقت هجمه می کنند، با دیدگاههای غلط و ناروا به این هجمه دست می زنند.

زشتی و قباحت فاحشگی در غیر منضبط بودن روابط و عدم مسئولیت پذیری طرفین است. و با فهمیدن این معیار می توان فرق صیغه با فاحشگی را دریافت که صیغه با احکام و ضوابط روشن و از پیش تعیین شده این بی انضباطی را از بین برده و طرفین با خواندن خطبه اولیه، خود را ملتزم به رعایت تعهدات می کنند.


و نکته ای که باید بدان توجه جدی کرد؛ این است که هجمه ها علیه صیغه، بدون درک حقایق جامعه و در نظر گرفتن واقعیت هاست. از همین رو، می بینیم که با مطرود شدن اموری نظیر صیغه، دوستی های نامشروع و روابط زشت فراگیر می شود. کسانی که به صیغه حمله می کنند، غالبا از درک این واقعیت عاجر هستند که نیروی شهوانی انسان، نیرویی قوی است و اگر در بستر مناسب خود قرار نگیرد، مانند سیلی ویرانگر خواهد شد. و بهترین کار برای جلوگیری از زیان های این سیل، بستر سازی برای رویه ای منطقی و معقول است. نمی توان همگان را مجبور به ریاضت کرد و در جامعه ای که سن ازدواج به دهه سوم زندگی می رسد، افراد را تا آن سن وادار به سرکوب غریزه کرد. همچنان که نمی توان کمونیسم جنسی را پذیرفت و اجازه داد روابط کثیف و خیانت بار در جامعه رایج شود.
فاطمه بازدید : 274 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (1)
 

 

  1. مهمترین عامل در رفع درد ناشی از برقراری ارتباط در شب زفاف آماده کردن روحی و روانی شما و متقابلا همسرتونه که این کار در مورد شما از طرف شوهرتون باید بخوبی انجام بشه. با مطالعه و انجام مطلب نقاط حساس بدن آقایون و خانوما که در وبلاگ هستش همسرتون میتونه تا حدودی این آمادگی رو در شما ایجاد کنه.
فاطمه بازدید : 195 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (0)
 

ده نكته يك خطي از احکام مهم "ازدواج موقت"

1- ازدواج موقت براي دختران باکره و مردان بهره‌مند از ازدواج دائم، کراهت شديدي دارد.
2- ازدواج موقت براي زنان و مرداني که شرائط ازدواج دائم را ندارند و ترس از گناه دارند واجب است.
3- يکي از فرقهاي مهم ازدواج موقت با فساد ج ن س ي، وجود عده پس از آن است، که دست هوسبازان را مي‌بندد.
 

4- براي استفاده از نظر مرجع محترمي


3- يکي از فرقهاي مهم ازدواج موقت با فساد ج ن س ي، وجود عده پس از آن است، که دست هوسبازان را مي‌بندد.
4- براي استفاده از نظر مرجع محترمي که اذن پدر را براي دختر واجب نمي‌داند، بايد اول از اعلميت ايشان، نسبت به مرجع خود مطمئن بود.
5- در ازدواج موقت مخارج زن بر عهده مرد نيست، ولي مخارج فرزند حاصل اين ازدواج بر عهده مرد است.
6- رکن اقتصادي ازدواج موقت مهريه است و حتي با مرگ زن هم اين حق او از بين نمي‌رود و مهريه به ورثه زن تعلق مي‌گيرد.
7- در ازدواج موقت زن و شوهر از هم ارث نمي‌برند، مگر اينكه در هنگام عقد براي ارث‌بردن طرفين شرط گذاشته باشند.
8- تنها مرد مي‌تواند مدت باقيمانده ازدواج موقت را ببخشد ولي زن در موقع عقد مي‌تواند مدت آن را تعيين کند.
9- ازدواح موقت با خواندن صيغه عقد شروع مي‌شود ولي طلاق ندارد. چون با تمام شدن مدت عقد يا بخشيدن مدت آن پايان مي‌پذيرد.
 

10- با ازدواج موقت مادر زن  و پدر شوهر به ترتيب بر داماد و عروس محرم مي‌شوند

فاطمه بازدید : 219 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (0)
 - در ازدواج موقت رضایت زن شرط اصلی است اما می توان زنی را مجبور به زنا کرد .

2 - در ازدواج موقت امکان آمیزش ج ن س ی دسته جمعی نیست ، اما در زنا هر تعداد پسر می توانند با یک دختر آمیزش کنند و بر عکس .

3 - در ازدواج موقت اگر فرزندی متولد شود حلال زاده است در صورتی که در زنا اگر فرزندی به دنیا بیاید حرام زاده است.

4 - در ازدواج موقت پس از پایان زمان مقرر زن و مرد به هم نا محرم می شوند اما در زنا زن و مرد می توانند تا ابد به هم محرم باشند.

5 - در ازدواج موقت مهریه باید پرداخته شود اما در زنا مرد می تواند بدون پرداخت مهریه به کار خود مشغول شود .

6 - در ازدواج موقت در صورتی که نزدیکی صورت بگیرد ، پس از تمام شدن مدت ، زن باید چهل و پنج روز و یا به اندازه دو حیض کامل ، عده نگه دارد ( از ازدواج با مردان دیگر پرهیز نماید ) اما در زنا زن پس از اتمام نزدیکی می تواند با مرد دیگری نزدیکی کند .

7 - در ازدواج موقت ، صیغه ی عقد بین زن و مرد خوانده می شود ، که نشاندهنده تسلیم بودن آنها در برابر خداوند است ، اما در زنا عشوه گری و چشم چرانی مقدمه کار است .

8 - در ازدواج موقت دختران باکره زیر 9 سال ( نابالغ ) و دختران باکره دیوانه ، نیاز به اجازه پدر یا جد پدری است ، اما در زنا دختران دیوانه و نابالغ به راحتی راضی به همبستری مخفیانه می شوند .

 9 – ازدواج موقت در بعضی از موارد ، زمینه ازدواج دائم می شود ، اما یک مرد هیچ گاه حاضر نیست با زنی که زنا کرده است ، پیمان وفاداری ببندد و بر عکس .

10 – کسی که ازدواج موقت می کند ، هم ثواب می کند و هم خود را از گناه نجات می دهد ، اما کسی که زنا می کند ، زشتی گناه از چشم او می افتد و نفس او برای پذیرش گناهان دیگر نیز آماده می شود

فاطمه بازدید : 186 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (0)
اگر شخصی با یکی از فامیل هایشان که به اصطلاح دوست دخترش هست و قصد ازدواج دایم باهم را داشته باشند نزدیکی کند، بدون عمل دخول، باز هم احکام زنا بار می شود. از نظر آخرت و قیامت گناهشان چقدر است؟ و چگونه می شود جبران کرد؟ و چه مقدار نزدیکی زنا نامیده می شود؟

جواب:  هر گونه ارتباط جنسی اعم از صحبت های عاشقانه، لمس و نوازش و ... قبل از عقد ازدواج حرام است. اما زنا که عبارت است از عمل زناشویی با غیر همسر شرعی (دائم یا موقت)، از نظر قرآن گناه بزرگى است و دارای شرایطی است یکی از شرایط آن دخول است و تا زمانی که دخول انجام نشده، گرچه روابط زن و مرد نامحرم کار حرام و گناه بزرگی است، اما زنای مصطلح نیست. راه جبران چنین گناهی پشیمانی و توبه واقعی در پیشگاه خداوند است و ازدواج آنان اشکال ندارد.

فاطمه بازدید : 207 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)
 شـب عروسـی بـه نظر بسیاری از افراد موضوعی است که صحبت کردن در مورد آن ممنوع می باشد؛ به ویژه برای ما آسیاییها، اما به هـر حـال مسئـله ای اسـت که بسیاری از زوج هـای تـازه ازدواج کرده، دیر یا زود با آن بـرخـورد کـرده و لذتش را خواهند بـرد. به جـای اینـکه ایـن مـوضوع را پنهان نگه داریم، بهتر است مطلب را باز کرده و در مـورد آن بـحث کنیم.
فاطمه بازدید : 222 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)
شب زفاف در خاطره تمامی زوجهای جوان یک شب خاطره انگیز است. کلیه کسانی که این شب را تجربه کرده اند، بی شک تا آخر عمر آن را فراموش نخواهند کرد. منظور من در این مقاله شب اول عروسی نیست . چون بسیاری از افراد ، قبل از عروسی ( که در عرف معمول است ) آمیزش جنسی( بطور کامل) را تجربه می کنند. پس منظور این مقاله زمانی است که دختر ازاله بکارت میشود . یعنی زمانی که دختر ، پرده بکارت خود را از دست میدهد . ما در این مقاله شب زفاف را زمانی میگوئیم ، که دختران برای اولین بار تجربه سکس از راه واژن را می آزمایند. همانطور که میدانیم تمامی زخمها ، دردناک هستند بخصوص اگر سطحی باشند . به عنوان مثال اگر دست شما با دیوار زبری (مثل کنیتکس) برخورد کند ، درد به حد زیادی غیر قابل تحمل است . این حالت دقیقا برای دختران مصداق دارد. آنها درد بسیار زیادی را در ضمن پاره شدن پرده بکارت تجربه میکنند. و غیر از آن ، درد بسیار زیادی هنگام داخل شدن آلت تناسلی در داخل واژن (دخول) خواهند داشت . اول برای روشن شدن قضیه علت درد را مرور میکنیم.
فاطمه بازدید : 204 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)
 

 

خود ارضائی چیست ؟

 

خود ارضائی یا به اصطلاح علمی مستوریشن، به انجام عملی که توسط خود فرد در جهت رسیدن به ارگاسم یا اوج لذت ج ن س  صورت میگیرد اطلاق میشود ، اما این تعریف در بعضی حالات کامل نیست و معنای دیگر پیدا میکند مثلا در مواردی که شریک ج ن س  فرد این عمل را برای فرد انجام میدهد و …..

 

قابل ذکر است که مستوریشن یا خودارضائی در متون مذهبی اغلب به امری اطلاق میشود که منجر به انزال منی میشود و این را میتوان از خود اسطلاح استمنا که مصدر باب استفعال منی است را مشاهده نمود که در زبان عربی به معنی طلب منی میباشد درحالیکه در متون علمی به هرگونه فعالیتی که توسط خود فرد برای رسیدن به لذت ج ن س  صورت میگیرد اطلاق میشود .

فاطمه بازدید : 195 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

 تحقيقات نشان مي دهد افرادي كه آمادگي لازم براي ازدواج را دارند و سپس با آگاهي هاي كافي اقدام به اين كار مي كنند ، به مراتب زندگي بادوامتر و بهتري دارند.

 

فاطمه بازدید : 164 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
امروزه تعداد جوانانی که اقدام به خودآزاری می کنند رو به افزایش است . از آن جاییکه خود آزاری نوعی خودکشی است و نهایتا" منجر به مرگ می شود ، باید جلوی آن گرفته شود.

با یافتن راه حل های جدید برای کنترل و غلبه بر احساسات می توان امید به کاهش تمایلات شدیدی داشت که باعث خود آزاری می شود و برای درمان قطعی در ادامه با تمرین پی در پی ، کنترل احساسات و بررسی و یادگیری چگونگی مراحل درمان آن ، ترک این رفتار اعتیاد آور حاصل می شود.
فاطمه بازدید : 169 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (1)
بدون تردید ما نیز مانند بسیاری از دیگر انسان های ساکن در این کره خاکی به طرز ناخودآگاه و بدون داشتن آگاهی، بسیاری از عقاید و باورهایی که ریشه در خرافات دارند را به نوعی پذیرفته ایم. آیا آخرین باری را که از نگاه کردن به گربه سیاه پرهیز کردید و یا به تخته زدید به خاطر می آورید؟ اینها همان باورها و عقاید خرافی هستند که از گذشته های دور از نسلی به نسل دیگر منتقل شده اند.
فاطمه بازدید : 227 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

اکثر افرادي که مورد آزار جنسي و يا حتي آزار جسمي قرار گرفته اند حس ميکنند که بدنشان از آنها گرفته شده است .

 آزار و سوء استفاده جنسي در حالت کلي زماني اتفاق مي افتد که يک فرد بدون اطلاع و يا رضايت فرد ديگر از او لذت جنسي ببرد طوري که باعث تحقير شخص شده و يا به شخص آسيب روحي و يا جسمي وارد شود.

 آزار و سوءاستفاده جنسي درجات مختلف دارد. آزار جنسي ميتواند جزو دسته جرم ها تلقي شود و جوامع مختلف مجازات هاي متفاوتي را براي افراد مجرم در نظر مي گيرند.

فاطمه بازدید : 461 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
با سلام محضر حضرت ولي عصر ارواحنا له الفدا


لازم به ذکر است که بنده حقير راهکارهايي که در اينجا بيان ميشود را شخصا تجربه کرده ام و نتايج بسيار خوبي گرفته ام، انشاالله اين مطالب براي شما بزرگواران نيز مفيد واقع شود.

ابتدا براي شروع شما بايد عزم خود را براي ترک گناه جزم کنيد يعني خودتان بايد بخواهيد و اراده کنيد و الا انتظار معجزه از اين چند سطر نداشته باشيد، بدانيد که گناه نوعي ظلم است که ممکن است انسان در حق خود يا ديگران مرتکب شود و خداوند بارها در قرآن کريم ظالمان را وعده عذاب داده.

حال چگونه گناه نکنيم براي گناه نکردن چند راهکار وجود دارد:
فاطمه بازدید : 238 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ مجتبی روحانی امام جمعه بابل در سلسله مباحث خود در هر هفته ،در خصوص عفت و حجاب در جامعه گفت: من بسیار متاسف و متاثرم که دختری برایم نامه نوشته و تلفن زده و اشک می ریزد .
فاطمه بازدید : 151 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
تنهایی هنگامی به سراغ ما می‌آید که به خاطررویدادهایی همچون مرگ، طلاق، کوچ کردن به شهری دیگرویا گسسته شدن راه های ارتباطی با افراد بخصوص کسانی که دوستشان داریم، احساس می کنیم که کسی دوروبرما وجود ندارد. اما ویژگی‌های شخصی نیزدراحساس تنهایی دخیل هستند. مثلا عزت نفس پایین، آدمی را ازکوشش برای برقراری دوستی با دیگران بازخواهد داشت...
فاطمه بازدید : 238 شنبه 12 فروردین 1391 نظرات (0)
در بین ما افرادی وجود دارند که مجردند و ترجیح می دهند هر چه زودتر تشکیل خانواده بدهند، اما در این بین هستند اشخاصی که ترجیح می دهند همچنان مجرد بمانند و یا دیر تر ازدواج کنند. باید اشاره داشت در بیشتر افرادی که تشکیل خانواده می دهند میل به ازدواج احساس می شود، یعنی زمانی که این احساس در آنها به وجود آمد تشکیل خانواده می دهند… حال شاید شما بپرسید، این نیاز را چگونه باید در وجود خودمان بشناسیم تا ازدواج کنیم… آیا اصلاً چنین احساسی در ما به وجود می آید یا نه؟ تست های زیر را پاسخ دهید تا متوجه شوید که در وجودتان چنین میلی دارید یا خیر؟
۱- آیا زمانی که مادر و پدری را به همراه فرزند کوچکشان می بینید، غبطه می خورید؟
الف)بله ب)خیر ج)گاهی اوقات

۲- آیا زمانی که یک زوج جوان را در حال خنده می بینید، افسوس می خورید؟
الف)بله ب)خیر ج)گاهی اوقات
۳-آیا همچون گذشته از اوقات تنهایی تان لذت می برید؟
الف)بله ب)خیر ج)گاهی اوقات
۴- زمانی که در جمع دوستان متاهل هستید،به خود می گویید که ای کاش من هم متاهل بودم؟
الف)بله ب)خیر ج)گاهی اوقات
۵-آیا شده که تا به حال حضور شخصی از جنس مخالف، شما را دگرگون کند؟
الف)بله ب)خیر ج)گاهی اوقات
۶- آیا تا کنون به این موضوع فکر کرده اید که تنهایی دیگر بس است؟
الف)بله ب)خیر ج)گاهی اوقات
۷-آیا تا کنون برایتان پیش آمده که شادی تان را بخواهید به کسی از جنس مخالف، انتقال دهید؟
الف)بله ب)خیر ج)گاهی اوقات
۸- آیا شما موسیقی های آرام گوش می دهید؟
الف)بله ب)خیر ج)گاهی اوقات
۹- آیا شده زمانی که پشت ویترین یک فروشگاه هستید، احساستان به شما بگوید برای کسی هدیه ای بخرید؟
الف)بله ب)خیر ج)گاهی اوقات
۱۰- آیا رنگ زندگی برای شما تغییر کرده است؟ امیدواریم که حضور شخصی زندگی تان را دگرگون کند.
الف)بله ب)خیر ج)گاهی اوقات
۱۱- آیا شده در چند ماه اخیر، لبخند فردی، امید را در دلتان زنده کند و نگاه شما به زندگی تغییر کند؟
الف)بله ب)خیر ج)گاهی اوقات
۱۲- زمانی که پدر مادرتان می گویند، دیگر زمان ازدواج فرا رسیده است، اخم نمی کنید؟
الف)بله ب)خیر ج)گاهی اوقات
۱۳- آیا به تازگی در خیالتان مراسم خواستگاری را مرور می کنید؟
الف)بله ب)خیر ج)گاهی اوقات
۱۴- آیا اخیرا برایتان پیش آمده عاشق کسی شده باشید، اما حجب و حیا اجازه ندهد، آن را با او در میان بگذارید؟
الف)بله ب)خیر ج)گاهی اوقات نتیجه:
اگر از ۱۴ پرسش بالا به ده گزینه پاسخ بلی داده اید، به این معنی است که نیاز به ازدواج در وجودتان احساس شده است.
اگر به ده گزینه پاسخ خیر داده اید، به این معنی است که نیاز به ازدواج هنوز در وجودتان احساس نشده است .
اگر به هفت گزینه پاسخ گاهی اوقات داده اید به این معنی است که هنوز سر در گم هستید و نمی دانید که باید ازدواج کنید یا نه، همچنان مجرد بمانید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    كدام رئيس جمهور بهتر بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 71
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 126
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 216
  • بازدید ماه : 434
  • بازدید سال : 2,353
  • بازدید کلی : 246,116