loading...
پرنده مهربون
فاطمه بازدید : 813 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (3)
 امام صادق (ع) فرمودند:مردم لذتي در دنيا و آخرت بيش از لذت زن نمي برند و اين است قول حق ( زین للناس حب الشهوات من النساء و البنین) و سپس فرمود:اهل بهشت به چيزي از بهشت لذيذ تر از نكاح لذت نمي برند . نه از خوراكي و نه از آشاميدني و فرمودند : هر چه محبت همسر در قلب شوهرش زيادتر شود ، ايمانش زيادتر مي شود.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط rahim در تاریخ 1393/06/19 و 19:12 دقیقه ارسال شده است

سلام
وب خوبی دارید و دلی پر درد
بخدا من اصلا اهل زبونبازی و فریبکاری نیستم وسعی کرده ام سالم زندگی کنم و ادمهای دورو برم رو دوست داشته باشم
من یه وب ساختم و فقط به این خاطر ساختم که به گناه نیفتم و فعلا شرایط ازدواج دائم رو نداشتم .
دوست دارم کمی با دید مثبت بهم نگاه کنید . ممنون
http://ezdevajekotah.blogfa.com/
پاسخ : اگه زن ميخواي برو خواستگاري. شرايط رو تو بخواه خدا درست ميكنه برات.خواستن يعني اينكه فقط يه ذره برا هدفت قدم بردار و عاشقانه اعتقاد داشته باش حتما خدا برات درست ميكنه .نه هيچكس ديگه .حتي اگه همه دنيا براي يكي باشه تو سالها براش كار كني براي يه ذرش بهت نميده.مگه اينكه خدابخواد.خدا الآن همه جهان برا اونه چقد ازش خواستي؟ اينجا جاي ازدواج نيس

این نظر توسط بابا در تاریخ 1348/10/11 و 7:39 دقیقه ارسال شده است

سلام.
این آیه 14 از ال عمران است.
« زین للناس حب الشهوات من النساء و البنین»
اخرین کلمه البنین است نه آن چیزی که شما نوشتید.
لطفا اصلاح کنید.
ببخشید که ایراد گرفتم. اخر این دیگر ایه قران بود نمی شد زیر سبیلی ردش کرد.شکلک
پاسخ : ممنون...صحیح کردم...آخه من این مطلب رو توی یه کتاب خوندم و بعد چون عجله داشتم سریع تایپ کردم وتایید ....بازم ممنون

این نظر توسط بابا در تاریخ 1348/10/11 و 10:28 دقیقه ارسال شده است

سلام.
فاطمه خانم.

بعد از قول حق(زین للناس...) این یک آیه از فران است که شما آن را اشتباه نوشته‌اید. دوباره با دقت ایه را در قران پیدا کنیدو درست ان را بنویسید.
سخن خدا را که خدای نکرده از عمد اشتباه ننوشتید.!
منتظرم به وبلاگ ما هم سر بزنید.
بدرود.
پاسخ : بخدا من اشتباه ننوشتم.نگاه هم کردم...فک میکنم درست هستش که.............
میتونید صحیح اون رو برام بذارید.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    كدام رئيس جمهور بهتر بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 71
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 126
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 240
  • بازدید ماه : 458
  • بازدید سال : 2,377
  • بازدید کلی : 246,140