loading...
پرنده مهربون
فاطمه بازدید : 130 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (4)

 

سنگریزه کوچک مقابل کوه ایستاد و گفت : ای کوه بزرگ لطفا مرا جزیی از وجودت کن که سخت تنهایم و باعث شکوه تو خواهم شد .

 کوه خندیدو با تکبر گفت : تو سنگریزه نادان چه تاثیری بر عظمت من خواهی داشت ؟

سنگریزه های سطح کوه از گفته اش دلخور شدند و یکی یکی از کوه جدا شدند دیری نپایید که از کوه بلند تنها خاطره ای در ذهن دشت باقی ماند .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فرخ در تاریخ 1348/10/11 و 3:10 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشی من الان چند روزه لینکتون کردم
اگه میشه شما هم لینک کنید
بهم سر بزنین و خبرشو بهم بدین
با آرزوی موفقیت
پاسخ : دوست مهربونم منم خب شمارو لینک کردم.چرا انقد بی تابی میکنید.

این نظر توسط فرخ در تاریخ 1348/10/11 و 19:45 دقیقه ارسال شده است

سلام من لینکت کردم توام بلینک
در ضمن بهم سhttps://rozblog.com/images/smilies/smile%20(27).gifر بزنی خوشحال میشمااااااااااااا
پاسخ : به شما سر زدم.واقعا وب جالبی دارید.

این نظر توسط آرمین حیدری - مدیریت کلوب خفن بازار در تاریخ 1348/10/11 و 12:02 دقیقه ارسال شده است

با سلام من شما رو لینک کردم
لطفا من رو با نام " کلوب تفریحی و سرگرمی خفن بازار " لینک کنید
آدرس : 1cloob.tk
پاسخ : ممنون.منم شمارو لینک کردم...با آرزوی موفقیت شما


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    كدام رئيس جمهور بهتر بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 71
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 126
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 255
  • بازدید ماه : 255
  • بازدید سال : 3,505
  • بازدید کلی : 247,268